spotify

härligt att lägenheten är städad när man vaknar.
slippa diska de första man gör.
ah.
gjorde ett bra jobb innan jag tog påskledigt.
hurtigt soffan, som fanny hade sagt.
sängen var extra skön imorse. bara för att jag skulle iväg. så är de alltid.
men blev lite lyckligare när jag hittade mina röda converse i lådan. NÄMEN HELLO, DE VA JU LÄNGESEDAN!

den här dagen kan bli jobbig. första dagen efter långhelg är bad.
men lite chi cang i vardagen så går allt lite snabbare :) ( reklamerar)

smink är överskattat idag. natural beauty here I come.
nu är de en sak jag saknar i mitt liv.
spotify.
vänner! skicka en invite till mig.

tänkte ha lite music quiz efter jobbet ikväll. låssas att jag sitter på butlers.
ALLA ÄR VÄLKOMNA!
priset är äran.


allt är underbart, alla är glada. jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0