påsk

fick inget påskägg iår. (BÄHHHÄÄHUUU)
men en mobil, de går bra de me :)

året börjar arta sig. jag mår helt fantastiskt bra.
fick en påsk hemma i t-town ändå. kunde nog inte blivit så mycket bättre.
vi har grillat. de betyder sommar.
korv är gött, gött med korv. bröd med korv. eller hamburgare.

strandgatan har vi hängt på. torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag. varför variera?
nu vet ju alla vart ni hittar mig.
strandgatan. in the sun!
nästa gång gör jag en linkan, cola o glass.
nästa gång är de varmare, nästa gång mysigt sällskap.


kan beskriva helgen med, öl. fisk, framtid, sommar, glädje, kaffe, rockenroll.
ååå en hel drös med underbara vänner!!













snart är jag hemma. känns helt underbart.

sov gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0