nicki picki


Imorse så kände jag mig lite crazy.
så jag tog på mig leopard tights.
nicki tyckte jag var fancy..
dagen hade blandade känslor. men mitt humör är på topp. mår fantastiskt.
nicki är här. hon sov i min soffa i natt. och så var hon hemma när jag kom från jobbet idag.
så jävla skönt att ha henne här.
vi har börjat planera sommaren.. trollhättan,liseberg,köpenhamn o konserter.
dream team.

imorn är de tjejkväll hemma hos kine. vin o massa skvaller..
fredagen är efterlängtad.



paradise hotel, nicki och tropisk juice väntar..
got to go.



Kommentarer
Postat av: Sanne

ja! Liseberg! Jag vill följa med!

2009-04-17 @ 09:46:53
URL: http://saganomsanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0