morning glory

april går fort.
de är redan den 6.de
idag är de exakt två veckor kvar tills jag åker. är borta ca 3 veckor.
när jag kommer tillbaka så är de 17maj. och då år jag stor-främmat från sverige.
sverige e najs.
den här veckan kommer bli konstig. jobbar bara till onsdag, sen är jag ledig. (med betalning, känn på den!!)
de betyder att april kommer gå ännu fortare.
gött.

nu är de håd träning som gäller. har inte kunnat träna på en månand pga att jag har varit sjuk. och eftersom jag inte fick någon medicin så har jag fått själv-friskna, och då tar en anning längre tid. jävla norrmän.
ikväll är de afro dans!

på torsdag är de dags för att lägga ut min garderob på tradera igen.
gick med stor vinst i förra rundan. såå göy!

jobbet väntar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0