lölölöördag!

nu jävlar är de ooh aah cha cha cha!!!

de har varit helt fantastiskt de sista dagarna med nicki.
ge mig henne varje dag. flytta till mig!!!

blev lite hektiskt på jobbet idag. alla norskar fick för sig att gå o shoppa på gina idag, samtidigt!!
fullt hus hela dagen.
men de är ju lördag.
en lördag som den här blev väldigt lyckad.
sjukt bra dag på jobbet.
sjukt god kaffe på deli.
sjukt roligt sällskap med nicki.
sjukt god öl på open bar.
sjukt trevlig bartender.
tjena! kunde inte blivit så mycket bättre.
ja, ibland har man de för bra.

imorn ska jag flyga.
inte en favorit.
när jag flög från thailand tog jag sömntabletter. sov 9 h i streck.
nu ska jag dock bara flyga ca 1h. ingen sömntablett tack.
då kommer jag åka fram o tillbaka x antal gånger.

kaffe i solen imorn med emma.


saknar er morsan o farsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0