kan ju bara säga, YEEEEEEEES

hej, jag heter sofie. är snart 22 år. och nu är turen på min sida.
gillar gud. nu

petra frågade mig idag;
-sofie, är inte ditt liv perfekt? visst är livet perfekt?
jo. de är de väl.
ja, de är de väl.
egentligen så är de ju jävligt perfekt förtillfället.
vissa små ting måste ju såklart finslipas.
men de kommer ju allitd vara något ivägen till just, perfekt.
de är som ordspråket säger:
"man vet inte vad man har förän man förlorat det"

idag var de sol i oslo. solen gör en alltid glad. mycket glad!
jag o nicki tog en turisttur i oslo. lite slott, lite shopping, god mat o öl.
gott sällkap med frida o kine på kvällningen.
shit vilken bra dag.
aker brygge
slottet
fransar
dagens fångst!


bevis på att oslo är lite efter i årstiden. SNÖ?
eller glass med oboy?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0