jag hjärta stavanger

nu ligger jag o johanna i de sjukt sköna hotellsängarna., förbereder oss för att sova som prinsessor efter en hård och lång dags arbete. öppningen går sjukt bra. o på torsdag smäller de!!
12.00.
men först är de middag o öl  i hamnen med alla nya tjejer imorn kväll. kos!!

helgen kunde inte blitt bättre.
tack gina!
fick träffa alla mina underbara vänner både fredag, lördag o söndag!!
går inte en dag utan att ja tänker på er!!

är imponerad över att man kan bli så besatt av ett så sjukt dåligt program som paradise hotel.
som tur är, är jag inte ensam. frukostens stora samtalsämne..
HAHAAAAAAHHAA HA. (så som ja o johanna skrattar HAAHAAAA HA

nu är de sova som gäller. jobb imorn, massa jobb. och 20 grader med sol.
KAN BLI EN GRYM DAG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0