hem ljuva hem.

guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud va skönt de är att komma hem.
trollhättan.
jag har inte gjort något speciellt. men känslan av att bara vara hemma är underbar.

nu har jag mycket och många tankar som springer runt i huvudet. och det blir riktigt intressant att se vad som kommer att ske. imorn börjar förändringarna. jag gillar inte förändringar....

snart är de påsk. OCH KUL ATT JAG SKA JOBBA.
åker kanske hem. kanske.
om 14 dagar åker jag till haugesund.
lite svårt att uttala. haaaaauugeehhsund.
de blir najs.

ska på intervju också. och sen en skola. o sen... o sen..
hohohohoh..


idag va jag på strandgatan med min lilla gris.
med filt o kaffe latte hade vi trevligt sällskap med två män. ooo gud så trevligt vi hade.
tror vi hördes mest.
älskar denna dag. vill att den aldrig ska ta slut.
nu är de dock 14 minuter kvar...
what to do.

love u ladies.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0