kärlek

starkt.
ensam är inte stark.
big no no!

jag har tänkt, och kommit fram till att de kommer alltid finnas en för alla. oavsett om man är tillsammans med denna person eller inte, så finns de alltid en. en som stannar kvar i en, som man alltid ser och hör och känner doften av även om personen inte är i närheten.
jag har en.
en som jag alltid jämför alla andra med, men som alltid, alltid vinner på alla sätt.
prata, skratta, dansa, gå, kramas, köra bil.. sjunga...

jag var dum. och försvann.. ville tänka? känna efter? leva ensam?
nu har jag provat.. ett år.. ett år efter en längtan tillbaka.. till den som jag släppte taget om.
tog ett år innan jag började inse, och fick panik. att den här personen är allt, och kommer alltid vara allt för mig.

när jag tänker på den här personen så finns de tusen tals bilder som kommer upp. alla minnen. alla platser. släkt och vänner. man bildar ett liv ihop. och detta kan man inte bara släppa och glömma.

jag vill leva med dig. föralltid. bygga upp allt på nytt.
vi.
de är bara vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0